Är det mening att jag ska veta NU hur mitt liv kommer se ut ?

För det är då totalt omöjligt!!
Jag har planerat till sommaren ärslut, men sen har jag fortfarande INGEN ANING, plugga eller jobba? Hmm..
Svårt att ta ett beslut bara sådär, ett beslut som kommer påverka iaf minst ett år av mitt liv. VAD VILL JAG?

Och måste faktiskt komma på det snart, så jag vet om jag ska ställa in alla mina möbler i ett förråd över sommaren och sen flytta tillbaka hit? Eller om jag ska ge bort och sälja allt, för om jag inte kommer tillbaka hit efter sommaren, om jag pluggar och då bor i ett litet rum nånstans, blir det sjukt dyrt med ett förråd, billigare att bara köpa nya möbler när jag flyttar tillbaka, om jag flyttar tillbaka? När jag flyttar in i nåt större igen..

Det är inte så lätt alltid !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0