Bal:)

Hade ju köpt en balklänning, men sålt iväg den igen för att jag skulle missa balen eftersom jag är i Turkiet  då..
Men så ringde Karin nyss och sa att vi har nytt baldatum, så hon fråga om jag skulle gå ändå då.. Hade ju ställt in mig på att inte gå nu, och sålt klänningen och allt så inte alls pepp, och hon var tvungen att veta på en gång, så fick inte fundera heller, men bestämde iaf att jag ska på bal ändå:D och så kom nästa fråga, om jag skulle gå med någon, och var tvungen att säga det oxå på en gång:/ Fick tio minuter på mig iaf så hörde med Jimmy om han ville gå på bal med mig, och det ville han :) <3

Så nu har jag precis beställt balklänning, IGEN :P Likadan som förra gången, haha ;)


Mitt internet dissar mig så sitter uppe hos pappa och Lisa nu. Åker snart till Mattmar.. Blir där läääääääänge :)


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad glad jag blir Sabina. Klart att du ska gå på bal. Vilket datum är det? Ska jag ordna bil till dig/er? Kram från världens bästa moster

2009-04-12 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0