DagFörDag

Tordag:
For iväg från stan runt ett kasnke efter att ha hämtat upp alla och åkt på Willys en sväng. For vidare till Oviken och hämta upp Elin och stereon :D Kom fram till Vemdalen, åt och började göra oss i ordning. Gick upp på Forum vid elva kanske, hade sjukt kul:D Jag och Martina skulle på efterfest men tappa bort han vi skulle åka med, så gick hem, svulla fett och intog sängen.

Fredag:
Typ halv nio!! börja alla kliva upp, fattar inte hur dom orka, så sov vidare till halv tolv:) Klev upp, duscha, åt och börja dricka igen vid tolv. Drog på oss bebiskläder och blöjor och peppa för afterskin, som även den var KUNG!! Så jävla roligt!! Satt ute i solen på verandan och förfesta, även grannarna kom förbi en sväng.
Var sjukt trött efter afterskin, la mig i söngen för att vila, men somnade, som även Simon, Martina oc Malin gjorde, haha, Nyvaken och fortfarande i sängarna plinga det på dörrn och in kom två helt okända killar ?? Lite brydd vi blev då. Va bara att kliva upp och börja göra sig iordning flr kvällen igen. Dom satt sig i soffan men gick efter ett tag då ingen kom o satt sig med dom. Åt middag och börja en ny förfest;) Kom förbi några fler grannar den här gången, Josefine och Sofie kom oxå igen och senare dök även Johan Moxell och Andreas förbi:) Sprang iväg på Forum än en gång och hade himla kul. Jag ÄLSKAR styrdans, är bland det roligaste som finns, haha :P Arvingarna spela, så blev fel låt, sprang hem en sväng, ringde och hämta telefon. Platta om håret, sminka på litegrann och sen drog vi tillbaka igen:D Kom tillbaka till stugab igen vid tre kanske, men somna inte förrän halv fem nån gång.

Lördag:
Vakna elva, har ätit och funderar på att inta duschen snart och sen peppa för AFTERSKI igen :D

Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt att höra om er härliga helg. Marielle såg kortet på dig i bloggen och sa: Moster Anneli???

Nä, sa jag, det är Sabina. Då tyckte hon att jag skulle skriva ett sms till dig. Vilket det här får bli typ.

Hoppas bilen inte har skurit ihop för er.

Kram från världens bästa moster!

2009-04-25 @ 19:48:09
Postat av: ingrid ejenstam lundkvist

Jag tycker ochså att det ser ut som Anneli på bilden. Frågade Anneli om det var hon eller du hon blev glad att jag tyckte det var hon kram mormor

2009-04-28 @ 10:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0