...

Inte ens en vecka , men känns som en hel evighet!

Är underligt hur en vecka ibland kan kännas som om den bara flyger förbi, när den andra gånger känns minst dubbelt så lång ? Hur tiden inte alls kan räknas i sekunder, minuter, timmar, dagar, utan är en uppfattningsfråga, och borde räknas efter hur länge det känns som det gått istället.

Tro tiden fram till sommaren kommer gå sjukt fort, med MASSOR AV SKOJ emellan:)
Fem skoldagar, lov, fyra skoldagar, forum, fyra skoldagar, sista april, afterski tusen, 13 skoldagar, TURKIET, NV-fest, fyra skoldagar med fest mest varje kväll, STUDENTEN !! :D

Hej jag heter Sabina och just nu älskar jag livet :D

Plus att Nationella idag faktiskt gick bra tror jag :)


Imorgon ska jag och Benita springa bort med blommor till mormor innan operation<3
Sen har Emil barnkalas så har lovat att hjälpa till, och sen far jag nog till Linda och kikar på film och umgås med klassen om jag hinner :) Alltså INGET JOBB, sjukt skönt, absolut efter idag då det gick piss.

På fredag ska jag ta det lugnt, träffa folk på förfest men INTE DRICKA, faktiskt, duktig tjej i helgen känner jag:)
Sen på Lördag bjuder Karin på middag, ska bli myys :)
Söndagen går åt till jobb, ska fan i mig höja upp provisionen efter dagens kassa arbete:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0