...

Ledig från jobbet hela veckan :D
Skippar lektionerna imorrn, så bara PA-redovisning, sen LOV :D
Så åker till mamma imorron, blir nog kvar där ett tag:)

Först påsken någonsin (?) som vi inte firar i Huså , kommer kännas konstigt :/

Iallafall nöjd med mig själv idag:) Klev upp tidigt och var inte alls trött, gick på nästan alla lektioner, inhandlat shampo, balsam, tvål, sköljmedel och andra nödvändigheter med sis:)
For iväg och solade :D och sen tänkte jag ta tag i det där med träningen igen så var ut o sprang :D ändå bort till gångbron över till stan och tillbaka, sjukt nöjd med mig själv:) La mej på backen utanför dörren när jag kom hem och börja nästan grina av andnöd, men det vare värt ;) MINUS massa kilo och PLUS massa muskler innan Turkiet och Gotland hoppas jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0