Grannsämja ?

Alltså, även fast man inte tycker om folk så är det väl inte överdrivet jobbigt att hälsa när man möts ??
Joo men satan, det tycker mina grannar, eller nej, EN GRANNE!!
Hon blev sur, eller iaf irriterad, när jag hade förfest innan 100-dagars, och då gick jag ändå dit innan, varnade att vi skulle låta och sen åkte vi in till stan KLOCKAN TIO!! så efter det var det knäpptyst.. men hon klaga ändå hon..
Efter det hälsar hon inte ens. Förra veckan när jag skulle på skolan gick jag förbi dom utanför dörren,hon kolla bak för att säga nåt till sonen, jag hälsade glatt, men vad gjorde hon? Joo hon totalignorerade mig, sa inte ett ljud och vände fram huvudet igen!!! SUUURKÄÄRRING på högsta nivå!!
Idag när jag var i förrådet o leta fram Elinas barnkläder, för skulle rensa, så kom hon in genom porten, och då kan jag tillägga att mitt förråd ligger precis bredvid hennes dörr! Hon kan aldrig i hela livet ha missat att jagvar där, men kan inte slösa en sekund, ett ord och säga hej.. Har nog världens otrevligaste granne jag !!
Blir sjukt irriterad, och som den bra, härliga granne jag då kände mig som så gick jag in i lägenheten, höjde volymen på stereon och satte basen på max :) Nu ska jag spela såhär VARJE DAG äbda tills hon kan klämma ur sig ett hej.
SÅ JÄVLA IRRITERAD !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0