Långpromenad

Vart på bio med Linda, Angelica och Karin ikväll:) Män som hatar kvinnor! Stört bra film:) Påväg dit kände jag mig mer som en kvinna som hatar män, och det intrycket blev ju inte bättre av filmen direkt, haha:P Nej, den enda man en kvinna kan lita på är sin pappa :) Pappa, som även lånade ut pengar till mig idag så jag kunde köpa en balklänning :D

Mormor ringde kvart över fem när jag stod i duschen, hann inte svara, ställde mig i duschen igen och hörde hur det ringde igen men tänkte att jag kunde ringa upp sen. Men när det ringde en tjedje gång hoppa jag ur duschen ändå, kunde ju va viktigt:) Va mormor som ringde och berätta dom sålde balklänningar på travet till halva priset, TILL KLOCKAN SEX!! så hade alltså 45 min på mig, och stod där med shampo fulla håret, haha:P Men drog iaf med mig Lisa ut och hitta mig en klänning:D Gladare tjej! Lila blev det:) och även köpt balbiljetter idag, så nu är det mesta färdigt:)

Bion var oväntat lång, trodde jag skulle sova i stan men blev inte så ändå, och när den väl var slut hade alla bussar slutat gå, så blev en långpromenad hem då. Var faktiskt skönt att gå, rensa tankarna lite:) I början när jag gick var jag bara arg, men väl hemma kännsdet som jag fått ut alla tankar och är just nu alldeles tom i huvet:) Kanske får sova inatt då utan miljoners funderingar.

Nej, nu ska jag inta sängen:)

Kommentarer
Postat av: ingrid ejenstam lundkvist

Så bra att du hittade en kläning puss kram mormor

2009-04-22 @ 13:14:30
Postat av: Monia

Haha enda kvinnan man kan lite på är pappa!

2009-04-23 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0