LOOOOOV :)

Inte skrivit på nåra dar nu , vart med Linda sen i fredags, har vart myyys :)
Har väl egentligen mest slappat, för det är det man ska göra på loven, eller ? Va iaf o basta igår, jag Linda och Jimmy.. Jag och Linda bada såklart , för gamla minnens skull :P men inte mesJimmy, tordes inte, vilken man ;) Skjutsade hem Jimmy och sen åkte vi tillbaka och satte lite färg på kropparna, sjukt skön kväll :D

Mest bara suttit vid tvn idag, skjutsat folk fram och tillbaka.. Linda åkte nyss, så har lite tråkigt just nu.. men hörde man måste ha det oxå ibland ?

Får se hur länge jag stannar i Mattmar, ska försöka mig på lite läxor någon dag oxå, men inte idag, det orkar jag inte.

Skulle ju va kul att åka in till stan och festa nåt oxå, men har inte pengarna tror jag, s¨å skippar nog det och laddar för FORUM istället :D snartsnartsnart !


mår som en kung :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0