LYCKLIGARE MÄNNISKA :D

Är så jäkla nyfiken och har frågat mamma ändå sen i Januari när man får reda på hur mycket man får tillbaka på skatten. Förra veckan berätta Ann-Sofie att man kunde fixa BankID och kolla på internet INNAN man fått hem brevet. Pappa sa att det var onödigt att jag kunde vänta, men eftersom jag är sjukt otålig och nyfiken har jag nu varit in och deklarerat, och vet ni vad ?
Precis efter alla pengar är spenderade på fest och studenten, precis då jag beger mig till  Gotland, så får jag tillbaka 9229 KRONOR :D ÄLSKAÄLSKAÄLSKA pengar, älskar mig själv som faktiskt skattat som ett as hela året. Välbehövliga pengar, som kommer precis i rätt tidpunkt, tack:)

Nu blir det gonatt, ska sova så jäääävla gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0