Middag :)

Vart på middag hos Karin ikväll:) Käka supergod indisk mat, plus både drink före och efterrätt efter, måste säga att hon är himla bra på det där med maten :) PLUS till henne <3
Hade verkligen supermysigt och tiden gick hur fort som helst kändes det som. Blev lite nojjig där ett tag när alla satt med sina pojkvänner, haha , man känner sig mer ensam när man ser vad andra har ? :P Men det var sjukt trevligt iaf, tack för kvällen allihop:)

Kom nyss hem nu, ska väl inta sängen snart för att orka med jobbet imorgon:/

Men satt o funderade lite nu iaf, och kom fram till att jag faktiskt nog trivs ganska bra själv ändå, eller inte själv men singel. Tycker nog egentligen att det är ganska så bra som det är, även fast jag klagar, haha. Tänk bara en sån sak som att jag åker till Gotland i två månader, det hade jag ju aldrig gjort om jag haft pojkvän! Och att jag sagt upp lägenheten, har ingenstans att bo när jag kommer tillbaka, så kan hamna precis vart som helst, har liksom inget som verkligen håller mig kvar här. Är ju familjen och alla kompisar då, men dom vet man ju att dom finns kvar, även fast man flyttar runt och bara kommer o hälsar på då och då. Men jag menar, tänk om jag haft pojkvän nu. Då hade jag haft kvar lägenheten, sökt ett jobb här i stan och om jag fått jobb förmodligen stannat här minst ett år och visst är det väl inget fel med det, hade jag gärna gjort om det nu vart så. MEN jag vet själv att jag ångrat mig sen, när jag får höra allt kul alla andra varit med om, när jag tänker tillbaka på hur jag planerat, på allt jag vill göra  och uppleva.
Det jag enentligen vill komma fram till är väl att jag faktiskt trivs ganska bra med att ha det såhär ändå, att kunna göra precis vad jag vill, precis när jag vill:)

Sökt skolor nu oxå, så får se om jag kanske pluggar vidare till hösten? förmodligen om jag inte har något jobb.
Linda ringde även och har bokat resan ner till Gotland nu :D så den 15 juni, då far vi!

Nu blir det sängen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0