Norskbesök

Mormor och Kjell är här och hälsar på och har med sig två norskar, förstår ungefär hälften av vad de säger, haha:P men Ragnar är så rolig så sitter mest bara och skrattar ändå:)

Va på affärn nyss med mamma, åkte till Trångsviken för att hon skulle "tjäna pengar" , hon är nog en av de få som faktiskt tjänar pengar av att handla ? :P Roligast var ändå när vi skulle åka;
Mamma- Men Sabina, dom har ingen toalett här
Jag- Du får väl kissa när du kommer hem då
Mamma- Men tänk om jag nyser då
Jag- Nyser ???
Mamma- Jaa, jag kanske kissar på mig då

HAHA xD Vaaaa ??
När jag frågade vidare så hade hon faktiskt aldrig kissat på sig av att nysa för hon går ALLTID på toaletten så fort hon är kissnödig MEN det KUNDE ju hända sa hon xD

Vad händer ikväll ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0