Panikmorgon

När jag vakna imorse var jag fortfarande tröttare än någonsin.. Satt ju uppe aslänge igår och skrev på svenskaredovisningen!! Bestämmer mig för att skippa första lektionen och jobba igen det hemma sen och somnar om MEN självklart lyckas jag försova mig iaf! Springer upp ur sängen, en kvart tills bussen går, lampan har gått på toa så kan inte se mig i spegeln, men det var väl skitsamma då jag inte hann sminka mig i vilket fall:/ Alltså, inget smink, inget platt hår ! Tar böckerna och springer ut till bussen, och får VÄNTA i 10min eftersom jag tagit fel på busstiden, mer otur! Men inte slutar det där. När jag väl kommit till skolan så ska jag inte alls ha nån redovisning! så kunde lika gärna stannat hemma ändå och hade INTE behövt sitta uppe till långt in på natten! Gick iaf på lektionen nu när jag ändå var där, hade superlång håltimme och sen matteprov,xom jag inte har en aning om hur det gick på ??

Packat upp alla grejer sen Forum nu men inte diskat, än.
Kollat igenom alla Forumbilder och är sjukt pepp på höstforum nu;)

Även konstaterat att jag inte har råd med Bruksvallarna :/ Blir Dansgalan i Nälden istället:) Ska grilla och förfesta hos Sofie, och sen sover vi där oxå, ska bli superskoj:D

Ska ner o kika om det finns nån tvättid innan  helgen, sen blire att ta tag i disken.

FORUM :D


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» Karolina

Men lyckodagen :)

2009-04-28 @ 19:24:00
URL: http://hapiface.blogg.se/
Postat av: ingrid ejenstam lundkvist

var anneli ochså med

2009-04-29 @ 11:52:54
Postat av: Marina Eriksson

Värst vad du missköter skolan Sabina. Skärpning! <3

2009-05-04 @ 21:18:41
Postat av: Mikaela

Men vilka snyggingar!! ;)

Funderade lite och ha verkligen Angelica förändrats på senare år? haha ;)

2009-05-06 @ 14:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0