PEEEEPPP :D

Packat, fixat mat, hämtat bil, så nu är det mesta klart för FORUM :D Åker vid 12 imorrn och kommer bli så jävla kul :D

Man märker ju tydligt vad som är viktigt och inte. Du sjunker, sjunker, sjunker och nu är det upp till dig att bevisa att du vill ha det som det varit, som du säger du vill? Hur fan ska jag veta, när du säger en sak men sen visar en helt annan? Jag bryr mig inte längre om vad du säger för det bryter du HELA TIDEN. Det är vad du GÖR, eller jaa ,inte gör, som visar vad du egentligen vill, vad du egentligen tycker. Jag tycker förresten sms och msn är dåliga sätt att prata på, blir bara massa missuppfattningar, och jag föredrar att prata med folk öga mot öga.

Tillbaka till det positiva:) FOOOOOORUUUM !!
Måste sova nu så jag orkar va full hela helgen ;)
Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ju för i helvete du som vägra ringa när ja skrev ring och la på när du ringde dagen efter,,,,, hejja

2009-04-23 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0