Sliiiiiten !!

Fortfarande stört trött och sliten efter helgen, men det vare värt ;) DET VAR SJUKT KUL och i Höst åker vi igen ;D

Fortfarande inte packat upp väskorna och disken väntar sen innan forum:/ Jag orkar verkligen inte, det får bli imorgon istället. Svenskaredovisning imorrn, eller egentligen i torsdags men då var jag "sjuk", fortfarande bara läst en fjärdedel av boken, men tycker jag gör det bra ändå som skriver om författaren när jag helst av allt skulle vilja inta sängen!

Måste ha förlorat sjukt mycket sömn i helgen. Sov faktiskt asmycket inatt, men ändå helt död imorse när väckarklockan ringde. Tanken att kliva upp, gå på skolan och göra styrketester kändes inte så lockande, absolut inte efter en sån helg, så trots mycket tjat om att jag måste gå, så låg jag kvar en stund till. Fortfarande sjukt trött när jag skulle upp för andra gången, men hasade mig iväg till skolan iaf för hade redovisning.

Sista april på torsdag så då festar vi igen tjejer ;) Men sen är frågan om jag har råd att åka till Bruksvallarna på afterski 1000 eller inte ? :/   Ska kika över pengarna än en gång, kanske blir dansgalan istället om det blir mycket billigare? men vill ju ta mig iväg! Juste, fått för lite lön IGEN, saknas typ 500 spänn och jag blir så jävla less när det är fel jämt!! Även att jag inte har nåt jobb längre, så det är just dom pengarna jag har, eller jaa INTE HAR :(

Nää, nu måste jag sätta mig och läsa den förbannade boken:/ Det är typ det tråkigaste som finns, att läsa !!

Kommentarer
Postat av: Marina Eriksson

Tja, det kommer ju surt efter när man haft för roligt, eller hur.

2009-05-04 @ 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0