Sommar <3

Soligt och somrigt hela dagen idag:) 
Jag och Angelica bjöd Martina på fika på tehuset idag, satt och prata ett tag och gick och köpte biljetter till dansgalan:)
Vart ute och gått en sväng med pappa Lisa Elina och Erika oxå, och sen äntligen tagit tag i mitt englskatal som jag ska ha nästa vecka:/ Går trögt, men framåt går det iaf:P Tog en matpaus nyss och självklart åkte datorn fram, haha, skulle seriöst käna mig handikappad utan (A)
Ska bete mig som en vuxen människa och diska nu, innan jag fortsätter på det förbannade talet !

Imorrn blire tårta, bowling, kanske grillning och FEST + INGEN SKOLA:) Alltså en helt perfekt dag ;D

Varför säger du jag ska kämpa när du vet det är meningslöst ?

Mot disken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0