stan, jobb, blä

imorrn åker jag tillbaka till stan igen, måste jobba :( Har bytt kampanj igen, så nu gick det tydligen skit sa Benita, så funderar på uppsägning en månad tidigare ? Inte värt att sitta när man knappt tjänar nåt ! men behöver ju pengar, hmm..

Va ute och sprang igår igen, faktiskt himla stolt över mig själv som för en gångs skull faktiskt GÖR det jag säger att jag ska börja med:) Åkte till Mörsil, skulle kika på film, men sjukt trött så blev inge av med det. Somna nästan på en gång jag la huvudet på kudden och sov ganska länge ändå:) Låg vaken typ en timme innan Jimmy vakna, kände mig sjukt snäll som inte väckte han även fast jag låg där vaken själv.. Gick upp, hjälpte han med körskolsplugg, sen kom mamma o hämta mig och vi hälsa på mormor, Kjell och Melissa uppe på brinkeboda:) Så nyss kommit hem nu..

Vet inte vad det blir senare ikväll, ska väl packa ihop allt tills jag ska hem imorrn kanske? Är egentligen sjukt hur mkt kläder jag tar med mig jämt, och använder inte ens hälften! sjukt onödigt, tar plats och är tungt.. Ska försöka sluta med det.

Har fortfarande inte gjort något alls av allt plugg jag faktiskt MÅSTE göra innan måndag, och vettetusan om jag kommer få ork att göra det heller ?

VIll inte tillbaka till stan imorrn !! eller joo, men VILL INTE JOBBA :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0