allt&inget

Asså satan vad jag längtar till FORUM nu :D fika och prata idag och planera mat och utklädnad och så, krisade sig lite med bil dit ett tag, men ringde moster och Hoffa och fick låna en av dom :D Tack <3 Så nu är det mesta fixat:) Ska fixa det sista till utklädningen imorrn, göra mat och packa, vilket kan ta tid, haha, tjej och välja kläder går inte riktigt ihop, och nu ska jag ha kläder för TRE dagar vilket kommer ta minst tre timmar att välja, men fan, det löser sig :)

Sjukt fint väder idag, så låg ute och sola medan jag vänta på Benita. Låg inte ute någe länge alls, men rand fick jag ;) ÄLSKAR SOLEN :D Längtar till Turkiet!

Idag är det en månad till balen och jag har inte fixat balklänning än, så har lite smått panik:/ Men det löser sig nog. Även att vi ska betala balbiljetterna och jag har inga pengar före lönen:( så blir till att låna från sparkontot. Fick även elräkningen idag, mindre kul!

Just det, klanta till mig igår och höll på att förlora både min och Martinas jacka, mobiler och pengar:/ Tur det fanns en snäll gubbe där som hämta våran nyckel, som jag alltså tappat bort inne i gymmet! Klantigare tjej!

Vet fortfarande inte vad jag ska göra efter sommaren och tiden tickar på.
Sommaren kommer förövrigt bli KUNG:D Jag kommer älska Gotland och kommer aldrig vilja åka hem igen, längtar verkligen tills vi åker Linda :) Väl nere längtar jag nog hem ändå, haha, så blir nog inte kvar för alltid iaf :P

Det spelar verkligen ingen roll hur lång tid man har på sig att göra något,så blir det alltid gjort i sista minuten i vilket fall:/ Svenskaredovisning på torsdag och har inte ens läst en fjärdedel av boken än, bra Sabina? Nej. Även att morgondagen är fullproppad så onsdag blir en sån dag jag måste göra allt som ligger och väntar; tvätta innan forum, göra mat till forum, packa till forum, läsa boken, skriva om författaren, städa innan han kommer och kollar på lägenheten och helst försöka mig på att plugga till Matteprovet veckan efter:/ Krävs inte många mattekunskaper för att räkna ut att tiden inte kommer räcka till,men får väl göra så gott jag kan iaf då:)

25 skoldagar , jag älskar'e :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0