:'/

jag GRINAR för att jag mår så jävla dåligt!! :'@

kan lugnt påstå att jag ALDRIG NÅNSIN mått såhär kasst, fyyfaan.

Jag kan inte sova, jag kan inte vara vaken, jag kan inte äta, jag kan inte andas. jag får PANIIIK, vet inte vad jag ska göra!!

Inatt sov jag en timme kanske, vaknade, vände mig hunrda gånger, ville spy, kunde inte, gick till sängen, vred och vände, gick på toa för att spy men gick inte, höll på så i kanske två timmar, stoppa fingrarna i halsen, trodde jag skulle kunna sova, men nejdå! Gick ut, försökte andas normalt, fick panik och bara grinade hysteriskt, värsta natten någonsin!! Mamma vakna, ringde sjukvårdsupplysningen som sa det va magkatarr, tyckte jag skulle åka ner på akuten men ville inte. Vid halv sex somnade jag äntligen, vaknade strax innan nio och mådde lika skit igen:(

Imorgon är det meningen att jag ska sätta mig på ett tåg, tillbringa en natt i Stockholm och sen ta mig till Gotland för att JOBBA, känns ju lagomt kul när man mår som ett grisarsle.


Jag vet att jag klagade på min halsfluss förut i sommar, men det är INGENTING mot det här, byter gärna !

Jag vet inte vad jag ska göra, mår bara så jävla dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0