!!!

Det sitter nog fan nån däruppe som tycker jag gjorde fel i att åka hem en vecka!! Först sket det sig med bokningen så va tvungen att sitta och vänta i Stockholm över natten när jag ska hem. Sen krockade båtjävlarna och jag fick ta ledigt och sitta i Stockholm hela dagen innan jag kom hit. Sen fick jag magkatarr och mått pissdåligt i tre dagar och nu har jag självklart trott hela veckan att tåget går halv fem, för att klockan fyra inse att det gick HALV FYRA!! SÅ bokat en ny tågresa, tusen spänn åt helvete, och med min tur lär det väl va försenat så jag missar flyget imorrn oxå!! Skulle inte förvåna mig ett jävla dugg..

Vill bara lägga mig ner, dra täcket över huvet och grina, så jävla less är jag nu ! :'(

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ta det bara lungt allt ordnar sig till slut,allt blir bara en lärdom som vi alla fått lära en gång. Älskar dig ändå kram puss.

2009-08-06 @ 00:06:34
Postat av: biffen

sluta grina så mkt så löserallt sig lilla vän:) <3<3b

2009-08-06 @ 16:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0