:)

Det är alla de små sakerna som gör mig glad, inga stora mirakel, bara vanliga vardagsgrejer:)
Samtidigt som det är små skitsaker som gör mig ledsen oxå, saker som egentligen inte spelar någon roll.

Iallafall kommit ner till Gotland igen, känns skönt. Sol idag och med det massa badanden och en himla massa skador, typ lika mycket skador idag som det vart på hela sommaren innan, illa. Två slog hål i huvet, en pajja knät, en korsbandet, en drog armbågen ur led och en skrapa upp hela ryggen:/ Plus alla vanliga skrapsår och skit. Även både Oliver och Victor lyckas skada sig idag, otur.

Efter stängning vare personalkul:) Badning och grillning på vattenland, mys att träffa alla:)

Satte mig på bussen, kände mig sjukt ofräsch och äcklig efter en hel arbetsdag och massa sömnbrist, men blir till min förvåning uppraggad av två killar, gick med dom hem från busshållplatsen och det var en av mina vardagsglädjesaker jag skrev om, för även om jag inte tog numret till nån av dom så blir man ju alltid glad av sånt, eller hur? Lite extra kanske för dom va sjukt snygg;)


Det är konstigt hur fort man vänjer sig med något man trivs med.

Kommentarer
Postat av: Marina

Puss gumman!

2009-08-07 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0