?

bara ett enda stort kaos av känslor!
är arg, eller less, eller besviken, eller lättad?
jag vet inte, men jag orkar inte veta heller.
tiden förändrar allt och det är inte alls som det brukade.
kanske lika bra?
jag bryr mig inte längre.
det känns bra. typ.

på onsdag kommer jag hem.
kanske åker lika fort, vem vet?
har inget som verkligen håller mig kvar.
inget jobb, ingen lägenhet, ingen kärlek.
familjen och vännerna finns alltid kvar,
kanske är nu man skulle fara runt, upptäcka mer än Östersund!
bara dra lixom, nån som är på?
bara så less på allt
samma vanliga hela tiden
orkar inte.

Kommentarer
Postat av: melissa

ibland kan man bara behöva landa, vilket ställe är bättre att göra det på än hemma...miss u

2009-08-17 @ 22:28:45
URL: http://melissaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0