..

man kan tycka att det borde vara bekvämt och skönt att komma tillbaka till det man är van vid, men så är inte fallet. Visst är jag väl glad över att komma hem igen, det läskiga är att behöva börja om på nytt, att inte veta vad som kommer hända. Får panik av att inte veta vad jag ska fylla dagarna med, panik av att inte vate vad som kommer hända och hur det kommer att bli. Men mest panik över att inte veta hur jag vill ha det, vad jag vill göra.

Även fast jag kommer tillbaka till allt gammalt så är det med nya ögon. Nya drömmar och tankar.


Längtar tills på fredag, Martina och Malin kommer hem från Turkiet, Angelica är hemma från Portugal, Signe har förhoppningsvis inte åkt till Stockholm än och jag hoppas resten av alla underbaringar oxå är i stan, då blire UTGÅNG, en efterlängtad sådan, med massor av efterlängtade människor!!

Fortfarande beslutsångest inför lördag, antingen blire Piratfest hos Linn eller folkanfest i Mörsil, kommer antagligen inte bestämma mig förrän på lördageftermiddag, men blir nog sjukt kul vad jag än väljer så det va väl skitsamma egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0