:)

Fixat om CV i rätt format nu, skrivit ut massa oxå så jag kan lämna ut och sökt massa jobb på internet, så nu SKA jag ha ett jobb, så ere bara.. Tillochmed sökt massa jobb jag egentligen inte vill ha, typ på donken, bara för att det är pengar, usch, vill inte sitta hemma mer.

Vart med Elina på dagis idag, inskolning.. Skrev in mig på vikarielistan där oxå, så har jag tur får jag va vikarie på dagis när det behövs..

Nyckeln till tvättcylindern är borta, så har släpat med mig all tvätt ut till pappas tvättstuga och tvättar, segt, men måste ju göras.. Även att nästan alla mina kläder är nerpackad i lådor i Mattmar, vilket gör att jag måste tvätta ännu oftare :/

Utgång ikväll iaf, och det låter som att de flesta ska med :D Ska bli sjukt kul !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0