..

Har lite smått panik över hur det ska bli när jag kommer hem!
Har verkligen INGENTING klart, ingenting att göra, bara glida runt, vilket kan va skönt ett tag, men kommer lessna fort.
Såååå, måste verkligen söka jobb, men jag orkar inte, är inte alls pepp:/ Gör det på tisdag när jag är ledig ist..
Ingen lägenhet heller eftersom jag sa upp den när jag flytta ner hit, så det blir uppdrag nummer två när jag kommer hem. Tur det finns underbara människor som låter mig trycka in mig där sålänge:)
En annan sak jag ska börja med så fort jag kommer hem är att träna, fan vad skönt det skulle va, har blivit sjukt slö.
Även sjukt sugen att fara utomlands när jag kommer hem, nån som är på? Skulle ju åka men Martina börjar skola den 24e så dom åker innan jag slutar här, trist det krocka.

Vad mer då?
Jag slutar jobba här den 15e.
Personalfest med 80tals tema den 17e.
Kommer förhoppningsvis hem den 18e.
Sen Mörsilfest eller piratfest den 22a.
Där slutar mina planer och efter det har jag inget liv längre, ska ta och fixa ett sånt:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0