.

Jobbat till nyss, blir snart sängen. Fick komplimanger två gånger om att jag "lät söt" idag, haha, hur man nu låer söt vet jag inte, men glad blir man ju såklart:)

Inte ringt från Norge så fick nog inte det jobbet ändå.

Just det, haha, jag bor på OK men har vart ner så många gånger och bara köpt chips så nu tycker jag det är så jävla pinsamt, så idag så gick jag till Shell istället, haha, men extra motion är aldrig fel:)

Andra dagen i rad jag promenerar, inte illa. Dan innan va det Martinas fel, haha, så va tvungen att gå upp till travet mitt i natten så jag kom in nånstans. Blev även massa extra omvägar och grejs, blir så när folk inte vet vart dom bor:P Haha

Hmm, vad mer, joo lust att gå ut imorrn, även fast jag jobbar på söndag, men Martina e i Ångsta :/ så får se hur det blir, ska höra runt lite:)

Minuspoäng till mig somköpt EN julklapp och har ledigt EN hel vardag innan jul, sämre. Tur man tänker så jäkla långt jämt;)

Mest less nu, så nu blir det sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0