?

Kul att man jobbar heltid, och ändå är pengarna slut innan månadsskiftet ? NEJ.
Förstår inte riktigt hur jag klarade mig innan, eller vart alla pengar tar vägen heller för den delen ?
Vatten och bröd en månad, jippi.

Va på stan idag, skulle byta snowboardskor eftersom de 38or jag köpte va för små, nu är jag hemma med ett par 37or!!! som sitter perfekt ;) Mystiskt.
Fick även med mig ett par jeans hem, en himla tur eftersom alla mina är för stora :/ Fast hellre det än för små :) och en kjol som jag tänkte ha imorrn.

Beställt en jacka oxå, förra blev ju stulen :@ Blev en ljusblå den här gången. Och beställt tågbiljetter inför alperna:)

Betalt tillbaka pengarna jag lånat av mamma, betalt hyran, telefonräkningen, bredbandet och julklappsfakturan. Även lånat ut massor av pengar och självklart fixat alhoohool tills imorrn ;) viktigaste, kan hända, haha:)
Kanske inte så konstigt jag nästan är pank ändå? aja, blir inget lyx nu i januari så går det nog braa:)

Imorrn blire PARTYYY iaf !!! :D


Nytt åt, nystart! Det gillas:)


Fortfarande svinkallt i lägenheten oxå, fönstren går inte riktigt igen heller, eller jag som är för svag ? Så om nån vänlig stark själ vill komma och stänga mina fönster vore det helt underbart !

Ska leta fram nå verktyg och skruva på bindningarna på brädan, så jag hinner åka nåt innan Österrike:) skriver kanske mer sen.
Hej




Juste, om nån sett mitt minneskort till telefonen i Ragges trappuppgång vore jag asglad om jag fick tillbaka det:) Lite trist med sonyericsson signalen varje gång det ringer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0