HAHAHAHA

vilket jävla nöt jag är!!
Alltså, jag går verkligen på ALLT folk säger! Haha, inte så smart människa trots allt:)
Man går med skygglapparna på, ser det man vill se bara för man hoppas så innerligt på den där gnuttan av underbart som finns där, blundar för molnet av svek som ligger där ovanför.

Ska stänga öronen nu, sluta lyssna, för har ingen aning längre om vad som är sant eller inte? Hela sista året känns som en dimma, sanning elelr lögn? Lite av båda? Jag har INGEN ANING! Men får skylla mig själv, sitta här med dumstruten och skratta åt mina dåliga val, vad ska man göra lixom:)

People doesn´t change! Lär er det så slipper ni besvikelsen:)
Vissa människor passar bara inte ihop, men lögner förbättrar absolut ingenting, och är ALDRIG bra!
Så hädanefter tyr jag mig till er som jag vet talar sanning, som jag vet älskar mig, och som jag vet håller era löften <3 För INGEN är värd att få massa lögner upptryckta i ansiktet!

I'm sooooo stupid!

Jag lovar mig själv här och nu, JAG SKA ALDRIG MER LITA PÅ NÅGON SOM EN GÅNG LJUGIT FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0