Idag kan INGET förstöra min dag :D

Det är bara lycka, lycka, lycka!!
Inte nog med att jag är ledig sex dagar, ska över till Norge och få träffa Desse, utan imorse vaknade jag av en norsk stämma som berättade att, även fast jag sökt för sent och redan fått ett nej därför så skulle jag få skicka in min CV igen eftersom dom inte va nöjd med de som de tagit in. Det hela slutade iaf med att jag ska på jobbintervju, och även dyka och göra tester och grejer på måndag, så det känns lovande :D

Jag hoppar runt som på små moln och hoppas på ett JA och en flytt till Norge i vinter, det vore underbart!
Skulle va så skönt att bara komma bort :)

Nu ska jag städa och diska så lägenheten är beboelig för Martina i helgen. Sen blir det Mörsilfärd, så hoppas på partaj ikv!

Efter regn kommer solsken!

Jag är så jävla braaaaaaaaaaa! :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bäst!!! ;-)...och Benita...och Andreas!! ;-)<3<3<3 ....Du kan allt!! / Mamma<3<3<3

2009-12-06 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0