100-Dagars

Hade sjukt kul:D

Började hos mig, mest hela klassen kom, så va himla många:)
Alla höll sig någorlunda lugna, förutom Angelica som rev ner hela duschstången uppe hos pappa, spillde massor på golvet där, för att sedan bosätta sig på min toalett över badrumsmattan och badkaret:P
Hälften åkte vidare till Huset o andra halvan till O'learys. Angelica åkte hem. Jag hade biljett till båda men skippa Huset ändå och är sjukt nöjd med kvällen:D Trist bara Angelica inte tog sig ut, men så kan det gå:P

Vakna imorse vid åtta och mådde faktiskt inte alls dåligt :D Somnade om sen när jag blev ensam och sov till ett, sjukt skönt:P Skulle in på datorn och kolla bussen, men fastnade där (A) så började röra mig hemmåt vid två nån gång, och självklart missa jag första bussen jag tänkte ta så va inte hemma förrän kvart i tre:/

Gick o boka tvättstugan så jag skulle kunna tvätta mattan, och gick sen hem till min inte så fräscha lägenhet, som jag inte heller hann städa eftersom jag skulle jobba och hinna duscha o äta innan :/

Var iväg och jobbade, gick bra:) Sen städat hela lägenheten så nu är det fräscht och fint igen:)
Hitta 7632 saker som inte är mina, så om ni saknar nåt får ni säga till så tar jag med på skolan, ingen aning om vems allt är :P

Plus att det är en Marilyn Monroe affisch som är borta, så vet inte jag om det är nån som tyclte den va fin, eller om nån bara lagt undan den för den ramlat ner eller nåt? :P

Ska sova nu, Engelska prov imorrn :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0