Bamse

Försöker plugga, men inte det lättaste när Benita kollar på Bamse i sovrummet :P Har aldrig tänkt på det försut, men alla ljud i Bamse låter typ likadant och låter samma om och om och om igen. Så när jag egentligen borde fundera på hur alla språk är besläktade och vad en fenom är så sitter jag istället och klurar på om inte vargen kommit fram till skogen snart , så jag kan få ett annat ljud, som även det kommer upprepa sig hundra gånger innna det byts ut. Som sagt, det där med pluggningen går inget vidare:/ Provet känns även så meningslöst så det är inte sant, så snart skiter jag i det här!

Man kan inte klamra sig fast vid något hur länge som helst, utan det kommer en tidpunkt för alla då det är dags att inse att allt är fel, att man måste vidare. Har insett nu att jag kanske inte behöver dig lika mycket som innan eller iallafall inte på samma sätt, att du kanske inte är värd att vänta på så mycket längre , så nu tänkte jag pallra mig vidare:) Älskar dig och hoppas vi kan va vänner ,var nog bara aldrig meningen att det skulle bli mer än så. Ge mig sommaren tillbaka, tack!

Jag är nog den lataste människa jag vet!
Ställde klockan på nio imorse för att jag skulle kuta iväg på gymmet en sväng innan skolan började (börjar sent idag). När Benita gick vid åtta påminde hon mig om att jag skulle till gymmet och då kändes det självklart att jag skulle dit om en timme. Sov lite till. Klev upp kvart över nio och var faktiskt påväg mot gymmet. Tar mig till toaletten och blir sjukt sugen på att duscha, kan ju faktiskt gå nån annan dag, och dessutom hade jag MASSOR av skoljobb att göra!
Nu ångrar jag mig eftersom jag faktiskt hade kunnat duscha efter jag gymmat, och inte heller gjorde jag något skolarbete, dumma jag, inte ens sov ut ordentligt gjorde jag utan fastnade vid datorn istället! Blir så arg på mig själv, ibland önskar jag den inte fanns, det skulle bli så mkt mer gjort då!
Så jag får släpa mig dit imorrn istället.. om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0