:)

Allt går finfint:)
Engelskaprov idag som gick hyfsat ändå, MYCKET bättre än jag trodde så jag är nöjd:) Sen varit barnvakt, och varit duktig och betalat alla räkningar, så pengarna jag har nu är BARA til roliga saker ;)
Folkan imorrn, har beslutsångest om jag ska ta bussen till Mattmar nu om en timme, eller vänta och åka hem med mamma sent ikväll istället? Har ju iofs ingen bil ändå, så känns lite onödigt att åka nu och sen sitta där själv och inte ta sig nånstans. åker nog sen istället:)

Inte längre lika viktig och behövd och jag behöver inte ens anstränga mig, du sänker dig själv :)

Positiv dag, positiv helg, positiv vecka :D
Inte ens massa skoljobb den här veckan (som det annars brukar va) utan det enda är väl projektarbetet, och borde inte ta allt för lång tid bara jag börjar :)

Whooho, life is GREAT ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0