Framtiden ?

Har inte en aning om vad jag ska göra efter studenten och börjar få lite smått panik :/ Är så mycket man vill, men vad ska jag börja med ? Finns ju både positiva och negativa sidor med allt, så hur ska man veta vad som väger tyngst, vad som är viktigast just nu ? Den som har svaret på det är välkommen att berätta för mig, för jag har då inte en aning!
Det är egentligen första gången i livet man måste göra ett helt eget val, första gången man får göra PRECIS vad man känner för, och måste erkänna att det är himla skrämmande , tänk om man ångrar sig lixom :/
Får se vad som händer och var man hamnar.

Tänk allt vi haft, allt vi kunnat haft, allt som just nu inte verkar va något värt alls?
' Även när det verkar svårt, det svor vi på ? '
Jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0