HAHA

Får mig ett gott skratt varje gång jag går in på dator numer :D
Tycker det är kul med hejmittlivgårutpåattkommenteraokändamänniskorsbloggpersoner :)
De människor jag inte tycker om, dom pratar jag heller inte med och slösar massa energi på,men ni kanske tycker annorlunda? Kul jag kan hjälpa er hitta en sysselsättning:)

Alla människor går inte ihop och sånt är livet. Ingen mening att slösa energi på de man klarar sig utan. Klarar mig finfint med de som finns i mitt liv nu och resten får tycka som dom vill:)

Ha en bra dag ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja de är kul att du också verkar tycka att detta är en sysselsättning för då har du något att skriva om i din blogg, så bra att alla skriver något :) om du inte skulle bry dig om allt detta så skulle du nog inte svara på alla kommentarer. Men det är kul att alla sysselsätter varandra :) Ha en bra dag du me :)

2009-02-18 @ 12:38:35
Postat av: Sabina

Jaa, måste erkänna att jag tycker det är ganska kul ändå:)

2009-02-18 @ 16:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0