Helgen

Även fast jag egentligen inte planerat nåt den här helgen så har jag gjort massor ändå:)
Kollade på bio med Malin och Martina i fredags, såg "I taket lyser stjärnorna" som var himla bra:) Satt verkligen och höll tillbaka tårarna där ett tag för tänkte att det skulle ju va pinsamt att börja gråta i biosalongen, och det funka, jag grät inte och var sjukt nöjd, sen blev det tyst på filmen och så hör jag hur halva biosalongen sitter och snyftar och gråter, haha, så kände mig inte lika töntig som nästan gjorde det då iaf :P Även att det var FULLT med tjejer och EN kille, ahah, typisk tjejfilm:P
Sen följde Martina med hem tillmig och vi satt och sjöng singstar till halv två:P sjukt kul! Sen satt vi o prata i över en timme innan jag skjutsa hem henne.

Skulle plugga massa igår var det tänkt, men det gick ju som det gick:/

På kvällen hämta jag Martina igen och vi åkte iväg och hyrde film, Gray Matters och Abandoned, sjukt bra:) Fast alla tre somna och missa slutet på den sista, haha :P Det är nog fan det skönaste sättet att somna på, i soffan, framför tvn:) Andreas låg kvar i soffan och sov där hela natten, men jag va tvungen o kliva upp och skjutsa hem Martina så la mig i sängen ändå när jag kom tillbaka.

Ska iväg en sväng på stan nu snart, har hyrbil hela helgen så må passa på att köra nu då:D Sen blire nog gymmet och solariumet, sjukt skönt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0