Tankar

Mycket tack vare Angelica, som tycker mina texter på bilddagboken kanske är lite överdriver långa, haha, har jag skaffat en blogg istället:) Så nu drar jag ner på nu-berättar-jag-hela-mitt-liv-under-en-bild texterna och börjar skriva om mig själv, mina tankar och funderingar, här istället.

Det är konstigt egentligen, hur man kan tycka det är så roligt att läsa om andra människors liv. Ibland människor man aldrig ens träffat, som man inte har ett dugg med att göra. Men när man väl börjar läsa om någons tankar och problem är det svårt att sluta, man vill ju veta vad som händer sen, eller hur ?
Sen tror jag att det på ett sätt får mig att må bättre att läsa om andras problem, även fast det låter hemskt. Man jämför sig själv och sitt eget liv med de som har det värst och inser ganska snabbt att man har det sjukt bra och uppskattar alla de små  saker som gör en lycklig.
Och det ska ni veta, JAG ÄR LYCKLIG, jag har det himla bra och inte alls mycket att klaga på! Men alla människor har ju sina motgångar såklart och det är ju de som är lättast att skriva om, så brukar ha en tendens att bli himla mycket negativt ändå, tyvärr.

Ska ut ikväll iallafall men världens skööönaste människor:D
Malin fyller år imorrn så hon bjuder på saft och tårta, sen drar vi vidare på krogen!
Vi ska ha STÖRT roligt!! och jag ska inte gå hem inatt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0