LÄNGTAR !

  • 100-dagars !
  •  Folkan !
  • Lov !
  • Vårforum !
  • Lov !
  • Turkiet !
  • Studenten !


Sjukt PEPP !! :D
Köpt förköp till både Huset o O'learys så får se vart jag går, beror på vart alla ansra ska ? :) Vem vet, aknske hinner med båda ;)
Hoppas Linda eller nån kan va barnvakt så jag kan gå på folkan:)
Nyss betalat in för stugan till Vårforum :D ska bli sjukt kul.. Tycker synd om Simon som måste bo ensam kille med alla tjejer, hmm, NEJ ! ;)
Sen blir det en veckas stek i turkiet lagom innan studenten:D Missar iofs båda balerna, men åker GRYMT mkt hellre till solen!
STUDENTEN ! :D
Sen åker vi utomland igen och firar studenten :D vet dock inte vart det blir än, men party för hela slanten :D



Varit sjukt duktig idag för övrigt:)
Skrivit svenska prov pch gick inte helt åt fanders iaf.
Hittat skor på rea:) Har egentligen SJUKT mycket skor, men vadå, är ju tjej :P
ÄNTLIGEN tagit mig iväg och tränat en sväng :)
Tvättat som en gud nästan hela dagen:) 4 STORA överfyllda tvättkorgar med tvätt hade vi :/ Usch o fy, men snart e det rent alltihop..


Åker till Mamma imorrn och blir där hela helgen så får se vad jag hittar på dårå?
Trist jag missar middag o mys hos Malin, men blir fler gånger :)

Tycker fortfarande att alla hjärtans dag är världens onödigaste dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0