Lovet ?

Har absolut INGET att göra på lovet, så satt jag och tänkte att, varför inte ta en sista minuten till solen ? :D Skulle vara sjukt skönt, så dit åker jag, om jag får någon som vill följa ? :P

Varit duktig o städat idag, inte fullt så mkt som jag brukar, men ändå, Jag har städat:) Städa är en sån sak som jag ofta gör då jaginte har något annat att göra , inte för att jag tycker det är kul eller så, tvärtom! men jag hatar verkligen när det ser ut  som om hela lägenheten snurrat ett varv för att sedan landa med alla saker utrivna över alla golv.
Är oftast så att jag städar när inte Benita är hemma oxå, eftersom jag då inte har någon att prata med heller, så får städa själv mest varje gång, haha.. Och sen är det fint i en eller två dagar innan det ligger kläder och annat över hela golven igen:/ Att det kan vara så svårt att lägg tillbaka de kläder man inte använder, haha, inte lätt att vara tjej ska jag säga :P

Har även hjälpt lillebror massa med skolarbete, snäll som jag är:) Provade mig på att göra lite själv oxå, men gav upp ganska fort :/ Nu får det gå som det går, för jag orkar verkligen inte idag. Får de om jag känenr mig smartare imorgon.

Ingen aning om vad jag ska göra ikv heller ?
 
Nu ärdet iaf 99% säkert att jag åker till Mörsil nästa helg , ska bli sjukt kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0