LYCKA :D

Gladare människa :D
Tror fan allt går bra nu, inte ett enda fel i mitt liv för tillfället och tror jag är den positivaste i Sverige idag!

Blev dock inget gym, blir till att kliva upp o springa dit imorrn istället:)
Gick bra på jobbet och på sjukt bar humör, tror ja skratta på VARENDA inspelning, haha :D Inte en enda riktig utskällning utan mest bara trevliga människor att prata med, tack för det :)
Efter jobbet åkte jag och sola, älskar solarium, men längtar sönder tills Maj och TURKIET :D

Även att jag kommer haft 4 lektioner hela den här veckan , bättre! Dock matteprov både i Matte E och Matte Diskret nästa vecka, så det var ju mindra bra, men det ordnar sig nog:)

HAPPY MINDS MAKE HAPPY PEOPLE:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0