Mardrömsmorgon !

Vakna runt halv åtta, låg vaken till åtta nån gång och sen tänkte jag att jag kunde ju sova en stund till innan jag började,  så låg och snoozade och tänkte kliva upp vid nio så jag hann göra mig iordning o så innan skolan:) MEN, att kliva upp på morgonen är det värsta jag vet och när klockan slutade ringa 8.58 så började jag ta på mig kläderna, men var sjukt trött så tänkte bara ligga kvar till klockan nio innan jag klev upp, inte så smart :/ Vaknar halv tio av ett skratt och första jag får höra är hur dålig jag är som försovit mig och hur jag ser ut i håret :/ Haha, somnade med blött hår så inte nog med att det var sjukt lockigt så stod det åt alla håll oxå :/ Ligger kvar nån minut och funderar på att skita i att gå, men kommer fram till att jag måste eftersom jag har bokredovisning:/
Så hasar mig upp ur sängen, in på toa, sätter upp håret i en ful knut. Även fast jag HATAR att ha det uppsatt så ! Eftersom mitt hår tar 20 minuter att platta så kändes det smartast eftersom jag började om 20 min och skulle hinna sminka mig och gå till skolan oxå. Sminkningen tar 10 min och tar 8 min att gå så tog inte så hemskt lång till att räkna ut att jag inte skulle hinna :/  Sminkar mig o göra mig klar, och det första jag får höra när jag kommer ut från toaletten är "Ska du se ut så där?" Tack, KUL, och JA jag såg ut så, haha, hade iaf bara en lektion innan jag skulle få åka hem.
Härlig start på dagen! Jag är klantigast:P

Springer iväg på skolan, kommer iaf 10 min sent och bokredovisningen gick väl inte så bra som den kunnat:/
Och inte nog med det. Sen när jag kommer på bussen så funkar inte mitt busskort heller! Och vet inte ens om jag ska ha gratis busskort eftersom jag inte går på PC längre, så kasnke inte ens får ett nytt :/

Kommer hem och inser att mitt bredband lagt av oxå :@ Så sitter uppe hos pappa nu och väntar att Lisa ska komma hem så jag kan få deras bredbandskod;)

Förhoppningsvis fortsätter dagen bättre iaf:) Bernt fyller år så ska käka födelsedagsmiddag och tårta sen:) Och sen blir bio, myys:)

Menmen, dåliga dagar behövs för att man ska uppskatta de bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0