Nya tag:)

Efter en veckas superfusk med massor av tårta, chips, onyttig mat och nästan ingen träning, ska jag nu leva hälsosamt igen är det tänkt :) Började bra med boxpass på fristilen imorse , apjobbigt ! men alltid lika skönt efteråt:)
Gick upp på PC och lekte med Linda i studion :D Rev bort halva ögonbrynet , men vad gör man inte för fotografen;) Inte det skönaste ska jag säga, rekommenderas INTE!

Varit barnvakt har jag oxå hunnit med:)
Sen kom Erica och var snäll och klippte mig också, tack :D

Fick höra igår att en kille får STÖRRE om han har mycket sex ? Vet inte riktigt vad jag ska tro, tycker det låter ganska osannolikt, så om nån vet hur det ligger till så vill jag gärna veta :)

Nää nu ska jag förbereda en muntlig bokrapport på Engelska, om en bok jag inte ens läst :/ Kuuul.


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul hade vi i studion! Haha, halva ditt ögonbryn sitter ju kvar i tejpen ;P Nä, det var roligt!!!

2009-02-12 @ 20:41:07
URL: http://bassqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0