Nystart ;)

Idag börjar jag om på noll! GI från den här veckan:)
Har även lyckas dra mig bort på både gymmet och solariumet ikväll, vill ju kunna ligga på stranden i Turkiet utan att skämmas :P
Iofs inte pluggat ett dugg, vilket jag egentligen måste eftersom jag har matteprov imorrn:/ mindre bra!

Överträffade mig själv igår och var sjukt snäll:P hämtade Björn i Ås och så var vi och Martina iväg på Tages och fikade, sjukt gott:)

Jag slösar överdrivet mycket pengar och efter fikat igår, bensinen i helgen och solningen idag har jag 26 kronor kvar :S Men lön på Onsdag :D lagom till 100-dagars ;)

Om det flyter på med jobb och så så spenderas nog sommaren på Gotland med Linda:D Ska bli himla skoj. Även att jag ALDRIG varit på Gotland även fast jag har släkt där :P Sen får vi se hur det blir i höst?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det blir Gotland på oss! Skulle vara superkul med en sommar med sol och bad!!! <3

2009-02-23 @ 22:27:00
URL: http://bassqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0