otur :/

Hade mest otur i Sverige imorse jag iaf!
Först försov jag mig, så missade 45 min av första lektionen. Skynda mig upp ur sängen och allt gick apa. Kollar på klockan och inser att bussen går om EN MINUT. Skyndar mig ut, för att upptäcka att en minibuss fastnat RAKT ÖVER gångvägen och blockerar allts¨å min väg till bussen, som jag i samma stund ser komma farandes. Får lite panik och måste kuta runt hela ålderdomshemmet för att komma till busshållplatsen och när jag nästan är framme ser jag att bussen stannat i nån minut ändå, så hade egentligen inte behövs springa. Och självklart halkar jag och drar världens vurpa mitt på vägen innan jag kommit fram till busskuren, PINSAMMAST! :/

Sen försvann oturen och jag sålde min balklänning:) Även att jag fick mer för den än jag själv betalade;)
Åkte iväg på skolan igen och sen på jobbet. Gick väl sådär. Haha, och såär vi så dålig på att sälja att vi fick resten av veckan ledigt :D skitkampanj säger jag bara , men är nöjd att slippa jobba :) Svenskaprov på torsdag så det satt fint ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0