PEPP.PEPP.PEPP :D

100-DAGARS IMORRN:D
Förfest med klassen hos mig, inte så mkt sittplatser, men golvet duger bra;) Sen vidare UT:D vet iofs inte riktigt vart jag ska än, men det ordnar sig, mest troligt O´learys.
Ska nog knacka på grannarna o varna imorrn. Kommer ju inte va kvar här så sent, men lär nog låta en del, så ska vara en bra granne och förvarna:)
PARTY hela kvällen och MYS hela natten, LOVE IT ! :D

FOLKAN PÅ LÖRDAG:D
Tjuvtränat GuitarrHero nu, gick dock inge vidare, haha, men skitsamma, kommer ha lika kul ändå:D Och så blire såklart shottävling med Ragge igen;) Ska bli sjukt skoj :D och så lite tjuvdricka i korsningen som sist, och MASSOR av dans förståss, bästa jag vet :D


Kom nyss hem från jobbet, och måste säga det att det är sjukt kul med telefonsvarare xD Tänk er hur alla anstränger sig för att få allt sagt, vissa skriver upp innan va de ska säga, och vill få det sagt så "snyggt" som möjligt, och ÄNDÅ låter de flesta som robotar. "Hej. Du har kommit till Anders Nilssons automatiska telefonsvarare. Jag är inte hemma just nu men lämna namn och nummer efter pipet så ringer jag upp. Hejdå. " Det är ju klassikern. Jag menar , JAHAA är den AUTOMATISK din telefonsvarare? Och är det verkligen nödvändigt att förklara hur den funkar? tror de flesta vet?:P Men finns även de ännu roligare, mindre robotaktiga:P Vissa kör några snitsiga rim eller sjunger en sväng, och så finns det ju alltid de som ska luras " Hej det är Mange.." Hej Jag heter Sabi... "...neeej jag är inte hemma just nu..."  och så känner man sig som ett fån som börjat prata med just en telefonsvarare, haha :P 
Kul man är lättroad iaf, annars vore jobbet mindre kul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0