Perfekt

Den stora hemska klumpen som bott i min mage ett tag nu har äntligen försvunnit! Lillan mår bra och allt är perfekt<3 Firas med tårta ikväll, så där rök mitt vara-hälsosam-till-100%-avtal till mig själv. Men det var väl skitsamma då, så sjukt lättad nu :D

Sitter och lyssnar på Britney Spears på MTV och guud vilka minnen, haha, kommer ihåg när vi stod där i sporthallen i Mattmar och mima och dansa för fullt ;) Det var tider det! Fan va skönt det skulle vara att få vara 10 igen, leka sig genom livet och inte behöva tänka längre än vilken kompis man ville vara med efter skolan:)

Tiden går sjukt fort och snart är det lov igen, det gillar vi:)
Inte långt kvar till studenten nu, sen är man fri :D Fortfarande ingen aning om vad jag ska göra efter dock, men det ordnar sig alltid. Plugga? Jobba i Norge sen resa massor? Au Pair i USA? Lumpen? Stanna här och jobba? Nån som har nåt annat förslag ? :)

Förstår inte riktigt hur du tänker, en förklaring vore bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0