Pinsammare människor xD

Åkte t Mörsil med pengar till Robin för folkanbiljetten (som jag köpt även fast jag inte vet om jag kommer kunna gå:P), blev kvar där och kolla på film.. Skjutsa upp latare människor till Sofia, som hade fest och åkte sen ner o kolla klart på filmen, som för övrigt SÖG! jag är sämst på att välja film, haha.. Robin skulle hämta Benita Frida och Andreas i Mattmar, så ränkte jag kunde åka upp och kolla om dom hade kul hos Sofia medans, så ringde Jimmy o hörde om jag kunde komma förbi en sväng..
Första jag hörde när jag kom in var Sofia som fråga Håkan vad jag gjorde där. Brydde mig inte så mkt eftersom jag ändå snart skulle åka igen. Då kan man ju tycka att när man är 19 år är vuxen och mogen nog att komma fram till mig och säga att hon inte ville ha mig där, men Neej, dom här är kvar i 15-års stadiet och drar in Jimmy på toaletten och står och säger till HONOM, inte mig(?) att de inte vill ha mig där!! HAHA, pinsammare människor xD Det var nog fan det töntigaste jag varit med om på sjukt länge, haha, skrattretande xD Även att sist jag träffa Sofia hos Jessie och Petter var hon himla trevlig och pratglad, men nu när hon hade sina kompisar omkring vare annorlunda? Falskare människa xD
Åkte ner till Robin igen, kolla på ännu en film medan jag vänta på att de skulle festa klart hos Sofia.

Inte gjort så mkt idag. Vakna, käka frukost, åkte till Mattmar och sen tillbaka till Mörsil med Andreas och nu väntar jag på att mamma ska bli klar så ska vi iväg o käka pizza med jobbet:)

..som ett gammalt gift par <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det mest pinsamma här är att du måste nämna denna minimala händelsen i din blogg. Detta kallas bekräftelse och är bara något som osäkra människor sysslar med.

2009-02-16 @ 18:16:53
Postat av: Anonym

Om du läst resten av bloggen ser du att jag nämner ännu mer minimala händelser, som om jag ska träna eller inte(?) , har detta med bekräftelse att göra oxå då eller? Jag skriver om allt möjligt som händer i mitt liv och om du sen tror att jag är osäker på mig själv så får du väl tro det då. Jag undrar jag vem är osäker på sig själv som skriver anonymt?? Tycker det var en skrattretande händelse som jag ville dela med mig av så att även mina kompisar kunde få sig ett skratt:)

2009-02-16 @ 19:54:24
Postat av: Anonym

Måste detta organiseras upp?

Det kan tyckas att man i 19-års åldern ska få dundra in vart man vill för att man är chaufför åt inbjudna gäster, det verkar helt okej i mina öron^^

FEL: Det är inte okej! Att man dessutom blir sur för att man blir utskickad från en privatfest är det mest skrattretande här. Sedan när detta tas upp i bloggen går det över gränsen, man måste kunna förstå att man inte är önskad/älskad vart man än kommer.



Det där med att sofia var trevlig hos Jessie och Petter tyder på stor social kunskap. Hon ville inte göra sig ovän med de som bjudit in dig, tvärtom istället. För övrigt mycket smart tycker jag.



Då hon inte bjuder in dig på sin fest måste det ju vara väldigt tydligt vad hon tycker.



Tack förresten, jag fick mig ett skratt...

2009-02-16 @ 21:42:07
Postat av: Anonym

Men HAHA xD



För det första är jag inte sur att jag blev utslängd, för det andra vet jag att jag inte är älskad av alla, för det tredje förstår jag helt klart varför jag inte skulle vara där då jag inte var bjuden, och att jag kom dit har då inget att göra med att jag skjutsade dit upp utan snarare för att ha något att göra den kvarten jag blev ensam.



Jag hade inte sagt ett ljud om det vore så att hon kom fram till mig och bad mig att gå, det hade varit helt okej och jag hade inte skrivit ett dugg.

Saken är den att hon INTE pratade med mig och bad mig gå utan skickade någon annan, det är det som är helt sjukt töntigt och därför även roligt att berätta om.



Om det är någon mer som har åsikter så kan ni ju passa på ni oxå:) Ett plus till de som vågar stå för va de tycker och inte vara anonyma

/Sabina



2009-02-16 @ 21:59:36
Postat av: Mikaela

Haha, visst finns det bra med nollor i denna värld! Människor som inte törs prata med personen som det väl handlar om, finns det något barnsligare! Skaffa lite stake om ni ändå ska hålla på!

Och jag tackar dig Sabina, att man får det skrivet att det verkligen finns såna människor. Och ett stort tack till dig som inte ens törs skriva vem du är, att du är så otroligt barnslig så man inte får göra något annat än att skratta! HAHA!

Så ha du, som inte törs nämna ditt namn, något att tillägga till mig så kan du säga det till mig på en gång, eller ska du prata med dina vänner först och planera vad du ska säga? HAHA!



/Mikaela, Angelicas kusin :)

2009-02-16 @ 22:10:52
Postat av: linda

hahaHAHAHA

sabina du är så nedrans pinsam, 19 år och hålla på såhär;)

LOL på anonym fegis

2009-02-17 @ 09:00:47
Postat av: Bea

Det låter som att du själv hade tänkt att komma även om Jimmy inte hade ringt och stannat där tills att du skulle köra hem dom andra. Jag förstår inte varför man ens åker hem till någon man inte är bjuden till när man inte ens tycker om den personen. Hela denna blogg tycker jag är väldigt barnslig och förstår inte riktigt vad du har tänkt med för så beter man sig inte. Hoppas du har lärt dig det till nästan gång så att du kan växa upp och bete dig som en normal och vuxen människa i 19 års ålder.

2009-02-17 @ 10:55:49
Postat av: Olle

Men vilken barnslig människa! Du har ju fått allt fel, det är inte barnsligt att man inte vill ha en objuden person hemma hos en. Det som däremot är barnsligt och omoget var när du inte ens vågade komma fram och säga hej till Sofia. Vad gjorde du ens där? Du hade inget där att göra, hoppas att du inser det snart :) Tycker att det verkar som att du tror att du är älskad av alla, hehe det tycker jag att alla 14 åringar tror :P Men men hoppas att du inser hur fel det är så att du inte gör om det och sluta ta upp sådana här saker i en blogg, så onödigt!

2009-02-17 @ 13:17:02
Postat av: Sabina

Jag skulle inte köra hem de andra, utan gick dit en sväng för att fördriva tiden då Robin var borta och trodde inte det skulle göra så mkt eftersom vi inte alls var osams sist vi sågs. Jag har inte sagt någonting om att jag tycker jag borde fått vara där, utan det jag sagt är att jag tycker hon kunde pratat med mig och inte någon annan. Jag försökte hälsa på Sofia när jag kom, och det har vi pratat om nu efter så vet inte vad Olle hört?

Och om bloggen så är det ju så att jag tar upp bra nog töntigare grejer, eftersom den handlar om vad som händer i mitt liv, både stora viktiga saker, och töntiga små, och ni väljer själv om ni sen vill läsa eller inte:)

2009-02-17 @ 13:35:37
Postat av: Sabina

Alltså, haha, det mesta ni skriver handlar om att jag är barnslig som inte förstår varför jag inte var önskad, och som blev sur över att bli utslängd. Men hörni, vore himla kul at veta precis vart i bloggen jag skriver detta? :P



2009-02-17 @ 14:00:24
Postat av: LOL

Eftersom att sofia tydligen hade fest för att hon fyllt år borde man inte då de första man gör gå fram o säga hej o grattis och sedan säga är de ok om jag stannar ett tag? Svårare än så är de inte...

Håller med Olle..

2009-02-17 @ 14:04:52
Postat av: Mikaela

Men hallå? Vad är det här egentligen? Hur gamla är dessa människor egentligen?! "LOL", "Olle", "Linda" och "Bea", vad ha ni för liv egentligen? Ni kanske ska ta extra undervisning för att lära er att läsa och att förstå innebörden i de Sabina skriver? Skaffa er ett liv för guds skull! Det är ju bara ni som lider för de här, varje inlägg så skriver ni bara mer och mer obegripliga saker. Men om den här Sofia är så "mogen o vuxen" själv, kan väl yttra sig själv med egna ord här istället än att någon annan gör de åt henne?! Det är väl henne det handlar om? Så kom fram lilla Sofia... Och ni andra, väx upp Fjortisar och låt Sabina va!

2009-02-17 @ 15:00:52
Postat av: Anonym

Haha men gud :P Vad är det som är svårt att förstå?

Skrev nyss att jag visst hälsade på Sofia när jag kom, att hon tydligen inte såg det, och att vi pratat om det nu efteråt och att det är löst!



Haha, jaa Mikaela det kan man fråga sig, men ganska kul med folk som dumförklarar sig själv ändå;) Sofia har pratat med mig så inte längre hon som är omogen, utan alla dom här som tror dom vet:P

2009-02-17 @ 15:25:28
Postat av: Mikaela

Få se om dom som skriver här då är så mogna att lägga ner? Men det verkar va omöjligt, men sånt folk kan man tyvärr inte leva utan för det finns alldeles för många av dom! Så det är bara att bita ihop Sabina och skratta åt dom! haha! :D

Så läste ni de nu gott folk? Sabina o Sofia ha pratat dom de så va bara tysta..

2009-02-17 @ 22:51:43
Postat av: Fittskalle eller porrfantast, välj själv.

Jag skulle iofs hellre vara både fjortis och en omogen person utan liv än att komma objuden på fest. Men jag är ingen pojk-flicka för att jag tycker det, jag tycker så för att fjortisar och omogna personer utan liv är modiga. Hejdå.

2009-02-18 @ 10:21:17
URL: http://www.efukt.com
Postat av: Den som bryr sig om sina kompisar <3

Jag är på din sida Sabina, ställer alltid upp för dig gummzan, det vet du <3333333 Du kan alltid ringa mig, när som helst, vilken tid på dygnet det än är. Jag förstår om du känner dig nere och ledsen över alla som kommenterat dumma saker här, men strunta i dom, ta ingen skit, vinn kampen! Puss på dig du modiga flicka.

2009-02-18 @ 10:48:11
URL: http://www.lunarstorm.se
Postat av: Anonym

Öööö, haha, okeeeej:P

Vad har pojk-flicke grejen med saken att göra om jag får fråga? HAHAxD

Och om du nu är läskunnig hittar du svaren på resten längre upp.

2009-02-18 @ 10:48:33
Postat av: Den som bryr sig om sina kompisar <3

Jag är på din sida Sabina, ställer alltid upp för dig gummzan, det vet du <3333333 Du kan alltid ringa mig, när som helst, vilken tid på dygnet det än är. Jag förstår om du känner dig nere och ledsen över alla som kommenterat dumma saker här, men strunta i dom, ta ingen skit, vinn kampen! Puss på dig du modiga flicka.

2009-02-18 @ 10:49:41
Postat av: Anonym

HAHA på lunarstorm xD

Tror jag överlever du, men tack för omtanken ;)

HAHAHAHAHA

2009-02-18 @ 10:55:51
Postat av: Anonym

alla ni är töntar. ALLA. moahahahahha

2009-02-18 @ 11:19:44
Postat av: Martina

Sabina, du ska inte bry dig,du är våran räcka och du är älskar och önskad av alla.:) av alla du vill vara det av iallafall.:) resten spelar ingen roll:D <3

2009-02-18 @ 11:21:08
Postat av: Anonym

oj, du är våran räka mena jag ha.:) haha*

2009-02-18 @ 11:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0