Slödag

Vakna imorse av klockan, låg o fundera några gånger och tryckte på snooz innan jag kom fram till att jag inte orkade ut och springa på toppformen och inte skulle hinna eftersom jag snoozat så länge, så blev sovmorgon :)
Åkte till PC på fotolektion, kolla igenom alla bilder och tog bort massor. Tog kort på plattången (fotouppgift) och låna studion:) Familjen kom och modella för en annan fotouppgift, tack för hjälpen<3 Har alltså varit i fotosalen nästan sex timmar i rad, sjukt slö dag..

Snart blire sömn, tröttare jag! Ledig imorrn :D men måste upp me kameran till PC så måste upp ändå.. Blir nog till att vara duktig , göra läxor, städa, träna , kanske sola och så jobba.. Ny kampanj imorrn, så kan bli en bra dag ändå :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0