Grattis Malin!

Grattis till Malin<3 som fyller 19 år idag :D

Sjukt kul igår, som alltid med er underbaringar :D
Började hos Malin med typ alla tjejer i klassen, Simon och massa tjejer från hennes nya klass :) Alltid trevligt att träffa nytt folk, trist bara det blir så uppdelat, även fast man inte har nåt emot varann, emn blev bättre sen när vi drog oss mot krogen :D Hoppa av vid busstorget som de flesta andra eftersom vi skulle på Huset, men näärå, då går alla in i bussen igen och där stod jag nästan själv, haha, så fick gå bort till News, dit dom åkt. Lyckades tappa spritflaskan i golvet, mindre lyckat, men klantar man får man skylla sig själv:P
Drog vidare till Huset iaf där Karin fixat oss gratisdrinkar, tummen upp för det då jag nyss krossat min flaska. Hade SJUKT ROLIGT iallafall och lyckades hinna till nattbussen oxå den här veckan ;)
Jag, Lali, Martina, Simon o Banno tävla oxå, men har inte riktigt koll på vem som vann ? :P

Vakna av att tvn va på imorse,tänkte jag skulle fortsätta blunda o somna om, för vet ju att när jag öppnar ögonen är det kört sen, då ere bara o kliva upp, men neej, kunde inte somna igen så blev till att kliva upp ändå MEN inte ett dugg bakis ;) så gjorde inte så mkt..
Kolla på Ice Age o käka chips en stund, nyttig som jag är, och sen upp o va barnvakt, eller jaa, sitta i pappas lägenhet medan hon låg ute o sov.


Sjukhuset på Onsdag:/ Älskar dig min prinsessa<3

Hoppas på att jag inte behöver va barnvakt den 28 februari iaf, då blire folkanfest i Mörsil:D


Snart alla hjärtans dag oxå, sjukt överskattat när man är ensam, haha, får se om jag ska till mamma den helgen, annars blire tycka-synd-om-sig-själv-mys med Martina och Josefine:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0