.

Jag började skriva en lista med allt jag saknar med oss , men den blev så lång så raderade allt. Insåg att det var lättare att skriva en lista med det jag inte saknar. Bråken. Slut. Så kort blev den.



Nyss haft värsta träningspasset med Kneippbyn, sjukt skönt :) MEN kommer inte kunna röra mig imorgon:P
Insåg hur mycket jag saknar att träna, hur mycket jag verkligen saknar att dansa!!

Ska hoppa in i duschen nu och sen käka lite mat:)  Appropå mat och träning förresten, så hitta jag en våg på träningsstället och hoppade av lycka när jag ställde mig på, sjukt bra:D Sen i julas, när jag vägde som mest, har jag gått ner över 9 KG !! Happyface:)


Kommentarer
Postat av: Ragge

Bra jobbat;)

2009-07-24 @ 10:51:58
Postat av: biffen

grymt:)<33

2009-07-24 @ 13:03:06
Postat av: Sabina

I knooooow :)

2009-07-24 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0