...

Om precis en vecka är jag hemma, ligger antagligen i soffan hos mamma, trött efter tågresan och funderar på vad jag ska ha på mig på kvällen, mycet stora och viktiga problem;) Ska bli skönt att komma hem en sväng:)

Emil va så söt idag, hade skickat mejl till mig och fråga hur jag hade det på Gotland, sötunge:)

Var meningen jag skulle ut igår, Timbuktu på Gute, men så ångrade sig Linda först, sen fick jag inte tag på nå dricka och blev då sjukt opepp, så sket i det, stannade hemma,svullade chips och kollade på tv:P Gick in till datorn en sväng och lyckades somna typ vid tio, haha, slöare, så sov väl en sisådär fjorton timmar inatt, sjukt utvilad nu:)

Ledig nu i två dagar så ska springa på stan en sväng idag och hoppas på finväder och stranden imorrn:)

Har förresten kommit in på skolan i Gävle, så nu blir det till att fundera på om jag ska gå eller inte ? Lutar mot inte, så måste skaffa jobb. Och eftersom inte word funkar på min dator så kan jag inte skriva ett CV och då alltså inte söka något jobb, det suger! Så måste fixa det veckan då jag är hemma. Men vet egentligen inte heller vad jag vill jobba med, men det löser sig nog.

En annan sak jag måste fixa är en lägenhet:/ Vill ha tillbaka min i Valla, den va kung. Kommer bo sjukt trångt tills jag hittat nåt eget, så hoppas det löser sig ganska fort ändå:)

Ibland vet jag varken in eller ut, det känns som att jag lurar mig själv. Jag gör saker utan att reflektera på varför och sen när jag tänker efter förstår jag mig inte på mig själv. Är som att jag har ett undermedvetet jag, som gör saker innan det riktiga jaget hunnit fundera på varför. typ. När jag sen tänker efter så inser jag att det kanske inte alls är vad jag vill längre, att allt är annorlunda nu, att det är bättre ? Men rösten inombords säger fortfarande annorlunda. Jag måste komma överens med mig själv och komma på vad jag egentligen vill !

Nu blev det ett låååångt efter alla korta, men jobbar sjukt länge på dagarna och skyller så att jag har faktiskt inte orken att sätta mig och skriva massa då. Nu ska jag göra mig iordning och gå på stan en sväng:)

Kommentarer
Postat av: Mamma <3

...Det är nog många som tänker så... Och det är helt okey att ändra sig!! Och fast saker kan vara bättre så kan det vara jobbigt ändå, ett tag, att mista det "gamla vanliga", där man varit van att vara...tills man vant sig med det nya... det nya, "bättre"...Mamma vet!! <3 Kämpa på gumman!!! Du är bäst!!! Love ya!!! <3<3<3

2009-07-22 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0