Braaa

Vart en slödag idag, himla skönt, men ska bli härligt att jobba imorrn, få in lite money och ha nåt att göra om dagarna:) Hade jobbmöte idag, träffa dom jag ska jobba med och dom verka skittrevlig allihop, så plus på det! Kommer va ledig tisdag och onsdag hela sommaren vilket jag tycker är himla bra:) För jag VILL faktiskt jobba på helgerna, haha, för då får man ob :D  Även att jag bara jobbar tre dagar den här veckan för är så lite folk än, så blir solning och shopping ;)

Räkna steg i trappen idag, 72 STYCKEN !! Tänk er då att man minst går upp och ner två gånger varje dag, i över 60 dagar, blir en jädra massa steg, så en himla massa vardagsträning då;)

Va ute och sprang nyss, längst vattnet, satte mig och vila och prata lite i telefon och det var så himla fint alltså:) Så satt där och kollade på solnedgången, gick hem när solen gått ner och surra lite med mamma:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

...Mamma älskar dig!! <3<3<3

2009-06-22 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0